CTP-AG laguntzailea, C1 taldea (18. maila)

CTP
2024/09/13 - 2024/10/02
Inprimatu
JACA
Huesca
Laburpena
Nork eskaintzen du?:
Pirinioetako Lan Elkartearen Partzuergoa
Lehiaketa:
CTP-AG laguntzailea, C1 taldea (18. maila)
Plaza-kopurua:
1
Plaza-banaketa:

Eginkizunak betetzeko egin behar diren joan-etorriak gorabehera, lantokia Haziren hiru egoitzetako edozein izan daiteke: Donostia (Gipuzkoa), Abadiño (Bizkaia) edo Arkaute (Araba).

Mota:
Kontratu mugagabea
Kontratu-mota:
Kontratu mugagabea
Eginkizunak eta atazak:

LANPOSTUAREN EGITEKOA:

PLEren kudeaketa ekonomiko eta administratiboa, Aragoiko Gobernuari eta PLEri atxikitako partzuergo gisa, POCTEFAren Kudeaketa Agintaritza gisa.

Zehazki, zuzendaritzaren eta idazkari nagusiaren erantzukizun zuzenaren pean:

  • PLEko Partzuergoaren eta haren kontabilitate-organoen (POCTEFA, OPCC, UD2) kontabilitate-kudeaketako lanak egitea; horren barruan sartzen dira diruzaintzaren kudeaketa eta atxikitako administrazio publikoaren kontrol-jardueretan laguntzea.
  • Zuzendaritzari eta arloetako arduradunei (POCTEFA, OPCC, UD2, COMUNICACIÓN) laguntza ematea.

Kokapena: Jaka (Huesca-Espainia).

Iraupena: mugagabea Hasiera-data: 2024ko urria.

Urteko ordainsariak: 28.025,72 €(12 hilekotan) eta 1.000 euroko urteko prima bat, abenduan ordaindutako helburuei lotua, Partzuergoko iraupen mugagabeko lanpostu guztiak bezala. Aragoiko Autonomia Erkidegoko urteko aurrekontuen legearen arabera eguneratzen dira ordainsariak.

Zuzendaritzari eta arloetako arduradunei laguntzeko zereginak:

  • Zuzendaritzari laguntzea Batzorde Betearazleko idazkari-lanetan, honako zeregin hauek betez:
  • Bileraren gai-zerrenda proposatzea presidenteari, onar dezan, eta bilerak prestatzeko dokumentazioa idaztea eta itzultzea.
  • Grabazioak eta txosten idatziak zaintzea, eta Batzordeak hartutako erabakien aktak prestatzea.
  • Batzorde Betearazlearen bileren deialdiak, dokumentazioa eta logistika antolatzea.
  • Gaztelaniaz eta frantsesez idatzitako txostenak, erabakiak eta emaitzak prestatzea eta Batzordeko kideei aurkeztea, onar ditzaten.
  • Batzordeak egokitzat jotzen dituen erabakien berri ematea komunikabideei.
  • Kontsulta idatziaren prozedurak egitea.
  • PLEko Partzuergoarekin zerikusia duten beste bilera batzuen deialdiak, dokumentazioa eta logistika antolatzea: lantaldeak, batzorde zientifikoak, etab.
  • Agenda eta Zuzendaritzaren joan-etorriak kudeatzea eta antolatzea;
  • Kudeaketa-agintaritzaren, zuzendaritzaren eta beste batzuen bileren agendak kudeatzea
  • Partzuergoaren lantaldeak.
  • Kudeaketa-agintaritzaren bileretan (Batzorde Betearazlea barne) eta posta-banaketan parte hartzen dutenen zerrendak kudeatzea.
  • PLEko Partzuergoaren berezko ekitaldiak (mintegiak, osoko bilkurak) antolatzen eta gauzatzen parte hartzea;
  • PLEri eta PLEri laguntzeko administrazio-lanak egitea, POCTEFAren kudeaketa-agintaritza den aldetik.

PLEren eta PLEren kudeaketa ekonomiko eta administratiboa, POCTEFAren Kudeaketa Agintaritza gisa.

  • Partzuergoak zuzentzen dituen proiektuetako bazkideei dagozkien hornitzaileei eta Partzuergoko Lehendakaritzari egindako ordainketen, nominen eta joan-etorrien itzulketen transferentziak egitea.
  • Partzuergoaren fakturazioa kudeatzea (erregistroa, adostasuna eta justifikazioa);
  • Hornitzaileekin harremanetan jartzea eta haien jarraipena egitea;
  • Partzuergoaren kontuak kudeatzea INTERPÚBLICA plataforman;
  • Hileko kontabilitate-txostenak bidaltzea Aragoiko Gobernuari;
  • KAko finantza-teknikari juridikoarekin lankidetzan aritzea kudeaketa ekonomiko-finantzarioan eta kontabilitatean, Partzuergoaren diruzaintzaren jarraipena barne;
  • Partzuergoaren urteko kontuen auditoretzak prestatzea;
  • Binaka lan egitea POCTEFA Baterako Idazkaritzako laguntzailearekin;
  • KAren eta PLEren Partzuergoaren dokumentazioa artxibatu eta antolatzea.
Titulazioa:

Batxilergoko ikasketak, Lanbide Heziketako goi-mailako ikasketak edo administrazio-esparruko baliokideak.

Beste baldintza batzuk:

Lan-esperientzia:

  • Espainiako kontabilitate publikoaren kudeaketako lanpostuetan gutxienez 2 urteko esperientzia.
  • Administrazio-arloko lan-esperientzia (dokumentazioa artxibatzea eta antolatzea, agenda kudeatzea, espedienteak prestatzea eta haien jarraipena egitea, kontabilitatea, bileren antolaketa eta logistika, posta-banaketako zerrenden kudeaketa, informazio- eta kudeaketa-sistemetan datuak kudeatzea eta eguneratzea, fakturak koordinatzen, zuzentzen eta artxibatzen laguntzea);
  • Lan-eskarmentua testuak itzultzen, bilerak eta ekitaldiak antolatzen eta komunikazio-lanetan;
  • Herrialde bereko ingurune profesional kulturanitzetan, nazioartekoetan eta/edo eskualde anitzekoetan lan-esperientzia izatea.

Prestakuntza espezifikoa:

  • Europako lankidetza-programen arloko ezagutzak.
  • Protokoloari buruzko prestakuntza.
  • Kontabilitate publikoari buruzko ezagutzak.
  • Kontratazio publikoaren arloko ezagutzak.

Hizkuntzak:

  • Gaztelania eta frantsesa komunikazio-hizkuntza gisa mintzatuak.
  • Ingelesa, tarteko maila.
  • PLEko beste hizkuntza ofizial batzuk baloratuko dira (katalana, euskara eta okzitaniera)

Informatika:

  • Office paketea: maila aurreratua.
  • Kontabilitate publikoko tresnak ezagutzea.

Beste batzuk:

  • Gidabaimena.
  • Joan-etorriak lurralde osoan PLEn batez ere