Konpromisoak
- Hizkuntza-eskakizunak egiaztatzeko prozesuen antolaketaren inguruan
- Prozesuen informazioaren inguruan
- Azterketen aplikazioaren inguruan
- Emaitzak argitaratzearen inguruan
- Azterketa-egokitzapenen inguruan
- Konpromisoen betetze-maila urtero berrikusten dugu
1. Hizkuntza-eskakizunak egiaztatzeko prozesuen antolaketaren inguruan
-
Hizkuntza-eskakizunen tramiteen % 100 linean egitea, Azternet aplikazioaren bidez.
-
Deialdietan izena emateko eta ziurtagiriak jasotzeko prozedurarari dagokionez, azterketarien gogobetetasun-indizea, gutxienez, 3koa izatea (1-5 eskala batean).
-
Deialdietan parte hartzen duten azterketarien gogobetetasun-indize orokorra, gutxienez, 3koa izatea (1-5 eskala batean).
Nola neurtuko dugu?
-
Bide telematikoa erabiliz egindako tramiteen ehunekoa.
-
Deialdiaren ostean, parte hartu duten azterketari guztiei egiten zaien gogobetetasun-inkestaren bidez.
2021etik 2023ra hizkuntza-eskakizunak egiaztatzeko prozesuen antolaketari buruzko adierazleak, urte bakoitzerako hasierako helburua eta lortutako emaitza zehaztuta
Adierazlea | 2023 | 2022 | 2021 | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Helburua | Emaitza | Helburua | Emaitza | Helburua | Emaitza | |
Hizkuntza-eskakizunen tramiteen % 100 linean egitea, Azternet aplikazioaren bidez. | % 100 | % 100 | % 100 | % 100 | % 100 | % 100 |
Deialdietan izena emateko eta ziurtagiriak jasotzeko prozedurarari dagokionez, azterketarien gogobetetasun-indizea, gutxienez, 3koa izatea (1-5 eskala batean). | 3 | 3,99 | 3 | 4,08 | % 40 | % 52,56 |
Deialdietan parte hartzen duten azterketarien gogobetetasun-indize orokorra, gutxienez, 3koa izatea (1-5 eskala batean). | 3 | 3,31 | 3 | 3,37 | 3 | 3,48 |
2. Prozesuen informazioaren inguruan
- Hizkuntza-eskakizunak egiaztatzeko deialdiaren azterketa-egutegia webgunean jartzea, deialdia argitaratu baino astebete lehenago.
- Webgunean dagoen informazioari dagokionez, azterketarien gogobetetasun-indizea, gutxienez, 3koa izatea (1-5 eskala batean).
- IVAPeko langileekiko komunikazio-harremanei dagokienez, azterketarien gogobetetasun-indizea, gutxienez, 3koa izatea (1-5 eskala batean).
Nola neurtuko dugu?
- Deialdia argitaratu baino zenbat egun lehenago jarri den azterketa-egutegia webgunean.
- Deialdiaren ostean, parte hartu duten azterketari guztiei egiten zaien gogobetetasun-inkestaren bidez.
2021etik 2023ra hizkuntza-eskakizunak egiaztatzeko prozesuen informazioari buruzko adierazleak, urte bakoitzerako hasierako helburua eta lortutako emaitza zehaztuta
Adierazlea | 2023 | 2022 | 2021 | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Helburua | Emaitza | Helburua | Emaitza | Helburua | Emaitza | |
Hizkuntza-eskakizunak egiaztatzeko deialdiaren azterketa-egutegia webgunean jartzea, deialdia argitaratu baino astebete lehenago. | % 100 | % 100 | % 100 | % 100 | % 100 | % 100 |
Webgunean dagoen informazioari dagokionez, azterketarien gogobetetasun-indizea, gutxienez, 3koa izatea (1-5 eskala batean). | 3 | 3,76 | 3 | 3,85 | 0 | 0 |
IVAPeko langileekiko komunikazio-harremanei dagokienez, azterketarien gogobetetasun-indizea, gutxienez, 3koa izatea (1-5 eskala batean). | 3 | 3,70 | 3 | 3,78 | 0 | 0 |
3. Azterketen aplikazioaren inguruan
- Azterketa idatzia zuzentzean, azterketarien anonimotasuna bermatzea.
- Idazlan guztiak bi aztertzailek modu independentean zuzentzea, hau da, zuzenketa bikoitza aplikatuz.
- Hirugarren zuzenketa egitea, zuzenketa bikoitzean aztertzaileen artean desadostasuna dagoen guztietan.
- Azterketa idatziaren emaitza hurrengo deialdirako gordetzea, ahozko azterketa gainditu ezean.
- Ebaluazio-irizpideak homogeneizatzeko, aztertzaileekin bateratze-saioak urtean lau aldiz antolatzea, eta bertan parte hartzen dutenen %90ek, gutxienez, aztertzaile lanetan jardutea hurrengo deialdian.
- Azterketa guneen antolaerari dagokionez, azterketarien gogobetetasun-indizea, gutxienez, 3koa izatea (1-5 eskala batean).
- Azterketa-zaintzaileen arreta eta tratuari dagokienez, azterketarien gogobetetasun-indizea, gutxienez, 3koa izatea (1-5 eskala batean).
Nola neurtuko dugu?
- Anonimotasuna bermatzeko sistema erabiliz egin diren azterketa idatzien ehunekoa.
- Zuzenketa bikoitz independentea aplikatu zaien idazlanen ehunekoa.
- Desadostasun-kasuetan, hirugarren zuzenketa egin den idazlanen ehunekoa.
- Ahozko azterketa ez gainditzeagatik, hurrengo deialdirako emaitza gorde eta azterketa idatzia egitetik salbuetsitako azterketarien ehunekoa.
- Deialdian aztertzaile jardungo dutenetatik, bateratze-saioan parte hartutako aztertzaileen ehunekoa.
- Deialdiaren ostean, parte hartu duten azterketari guztiei egiten zaien gogobetetasun-inkestaren bidez.
2021etik 2023ra hizkuntza-eskakizunak egiaztatzeko azterketen aplikazioari buruzko adierazleak, urte bakoitzerako hasierako helburua eta lortutako emaitza zehaztuta
Adierazlea | 2023 | 2022 | 2021 | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Helburua | Emaitza | Helburua | Emaitza | Helburua | Emaitza | |
Azterketa idatzia zuzentzean, azterketarien anonimotasuna bermatzea. | % 100 | % 100 | % 100 | % 100 | % 100 | % 100 |
Idazlan guztiak bi aztertzailek modu independentean zuzentzea, hau da, zuzenketa bikoitza aplikatuz. | % 100 | % 100 | % 100 | % 100 | % 100 | % 100 |
Hirugarren zuzenketa egitea, zuzenketa bikoitzean aztertzaileen artean desadostasuna dagoen guztietan. | % 100 | % 100 | % 100 | % 100 | % 100 | % 100 |
Azterketa idatziaren emaitza hurrengo deialdirako gordetzea, ahozko azterketa gainditu ezean. | % 100 | % 100 | % 100 | % 100 | % 100 | % 100 |
Ebaluazio-irizpideak homogeneizatzeko, aztertzaileekin bateratze-saioak urtean lau aldiz antolatzea, eta bertan parte hartzen dutenen %90ek, gutxienez, aztertzaile lanetan jardutea hurrengo deialdian. | % 100 | % 100 | % 100 | % 100 | % 100 | % 100 |
Azterketa guneen antolaerari dagokionez, azterketarien gogobetetasun-indizea, gutxienez, 3koa izatea (1-5 eskala batean). | 3 | 3,86 | 3 | 3,87 | 0 | 0 |
Azterketa-zaintzaileen arreta eta tratuari dagokienez, azterketarien gogobetetasun-indizea, gutxienez, 3koa izatea (1-5 eskala batean). | 3 | 4,01 | 3 | 4,09 | 0 | 0 |
4. Emaitzak argitaratzearen inguruan
- Nork bere emaitzak ikusteko eta idazlanen kopia digitalizatua eskuratzeko aukera izatea, Azternet bidez.
- Deialdian, irakurmen-probako erantzun zuzenak webgunean argitaratzea. Gehienez, eguneko azken azterketa idatzia amaitzen denetik sei ordura.
- Deialdian, nork bere idazmeneko eta mintzameneko emaitzen fitxa eskuratzeko aukera izatea, Azternet bidez.
- Proben emaitzak argitaratzeari dagokionez, azterketarien gogobetetasun-indizea, gutxienez, 3koa izatea (1-5 eskala batean).
Nola neurtuko dugu?
- Nork bere emaitzak ikustea eta idazlanen kopia digitalizatua Azternet bidez eskuratzea ahalbidetu zaien azterketarien ehunekoa.
- Deialdian, irakurmen-probako erantzun zuzenak, gehienez, sei orduko epean webgunean argitaratutako aldien kopurua.
- Nork bere idazmeneko eta mintzameneko emaitzen fitxa Azternet bidez eskuratzea ahalbidetu zaien azterketarien ehunekoa.
- Deialdiaren ostean, parte hartu duten azterketari guztiei egiten zaien gogobetetasun-inkestaren bidez
2021etik 2023ra hizkuntza-eskakizunak egiaztatzeko azterketen emaitzak argitaratzeari buruzko adierazleak, urte bakoitzerako hasierako helburua eta lortutako emaitza zehaztuta
Adierazlea | 2023 | 2022 | 2021 | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Helburua | Emaitza | Helburua | Emaitza | Helburua | Emaitza | |
Nork bere emaitzak ikusteko eta idazlanen kopia digitalizatua eskuratzeko aukera izatea, Azternet bidez. | % 100 | % 100 | % 100 | % 100 | % 100 | % 100 |
Deialdian, irakurmen-probako erantzun zuzenak webgunean argitaratzea. Gehienez, eguneko azken azterketa idatzia amaitzen denetik sei ordura. | % 100 | % 100 | % 100 | % 100 | % 100 | % 100 |
Deialdian, nork bere idazmeneko eta mintzameneko emaitzen fitxa eskuratzeko aukera izatea, Azternet bidez. | % 100 | % 100 | % 100 | % 100 | % 100 | % 100 |
Proben emaitzak argitaratzeari dagokionez, azterketarien gogobetetasun-indizea, gutxienez, 3koa izatea (1-5 eskala batean). | 3 | 3,40 | 3 | 3,48 | 0 | 0 |
5. Azterketa-egokitzapenen inguruan
- Beren beregiko arreta ematea eta behar diren azterketa-egokitzapenak egitea beharrizan espezifikoak dituzten azterketariei.
- Azterketa-egokitzapena jaso duten azterketarien gogobetetasun-indize orokorra, gutxienez, 3koa izatea (1-5 eskala batean).
Nola neurtuko dugu?
- Beharrizan espezifikoak dituzten azterketariei egindako azterketa-egokitzapenen ehunekoa.
- Azterketa-egokitzapena jaso duten azterketariei azterketa egunean egindako gogobetetasun-inkestaren bidez.
2021etik 2023ra hizkuntza-eskakizunak egiaztatzeko azterketetarako azterketen egokitzapenei buruzko adierazleak, urte bakoitzerako hasierako helburua eta lortutako emaitza zehaztuta
Adierazlea | 2023 | 2022 | 2021 | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Helburua | Emaitza | Helburua | Emaitza | Helburua | Emaitza | |
Beren beregiko arreta ematea eta behar diren azterketa-egokitzapenak egitea beharrizan espezifikoak dituzten azterketariei. | % 100 | % 100 | % 100 | % 100 | % 100 | % 100 |
Azterketa-egokitzapena jaso duten azterketarien gogobetetasun-indize orokorra, gutxienez, 3koa izatea (1-5 eskala batean). | 3 | 4,33 | 3 | 4,36 | 0 | 0 |